Prekių grąžinimas
Gavus užsakymą (prieš pradedant naudoti prekę), prašome patikrinti siuntinį, pardavimo čekį, sąskaitą faktūrą bei pakuotę.
Prekę galima grąžinti, jeigu:
- gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;
Apgailestaujame, jei jums buvo pristatyta ne ta prekė, kurią užsakėte. Sieksime išspręsti šią problemą kuo įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume grąžinti sumokėtą sumą ar pakeisti prekę kita, per 14 dienų nuo gavimo ją turite grąžinti tos pačios būklės, kokios gavote,.
- gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę:
Atsiprašome, jei gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę. Nenorėdami sukelti nepatogumų, stengsimės šią problemą išspręsti kuo greičiau. Jei manote, kad produktas yra pažeistas ar netinkamas naudoti, susisiekite su mumis. Gavę detalią informaciją apie įtariamą defektą patarsime, ką daryti toliau.
Prekių grąžinimo sąlygos:
- Grąžinama prekė nebuvo sugadinta.
- Grąžinama prekė nebuvo naudota.
- Grąžinama prekė neprarado prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę).
Jei norite grąžinti gautą prekę:
Prašome susisiekti su mumis kontaktuose nurodytu elektroniniu paštu, nurodant, kodėl pageidaujate grąžinti prekę. Būtina pateikti aukščiau išvardintą informaciją ar pasitelkti vizualiąsias priemones. Mes išnagrinėsime atvejį ir nurodysime grąžinimo adresą bei sąlygas: